Taal in de schoonmaak

Van medewerkers van schoonmaakbedrijven wordt veel verwacht: ze moeten uiteraard hun werk naar behoren uitvoeren, ze moeten behulpzaam, servicegericht en communicatief zijn, ongeacht in welke branche ze werkzaam zijn. Menselijk contact staat voorop zodat de klantbeleving optimaal is. De medewerker is het gezicht van je bedrijf en moet staan voor wat het bedrijf wil uitstralen door vakmanschap in te zetten en duurzame relaties op te bouwen met de klant.

Taal en communicatie zijn daarbij de sleutel. Als het taalniveau van je medewerkers daarvoor nog niet toereikend is, kan een training Taal in de schoonmaak ze daarbij helpen. Deze training richt zich naast verhoging van het algemene taalniveau, specifiek op schoonmaak-vaktaal én op communicatieve vaardigheden zodat de medewerker zich in elke situatie kan redden, ook al volstaat zijn taalniveau (nog) niet helemaal. Voorafgaand aan de training zullen we samen met jullie bespreken wat het doel van de training moet zijn en waar we dus vooral aandacht aan zullen besteden.

Meer Weten?

Wil u meer weten over wat de training "Taal in de schoonmaak" voor uw bedrijf kan betekenen?